LL-84: Halvor Thengs og elevene som ble forfattere

Hvordan kan vi gjøre elevarbeidet mer reelt? Hindre at det bare havner i skuffene til en lærer eller drukter på It´s Learning. Jeg snakker med Halvor Thengs om det å la elevene bli forleggere og gi ut en bok med elevarbeider. Vi snakker også om elevene som journalister og masteroppgaven Thengs jobber med om dagen.

Lenke til episoden på Soundcloud
Lenke til episoden på iTunes
Lenke til episoden på Spotify


Interessante lenker relatert til episoden:

Halvor Thengs på Twitter

Egersund visefestival

Halvor Thengs på LinkedIn

Halvor Thengs: Del og bruk

Elevforlaget

Elevboka: Drømmen om framtiden

Dalane Videregående skole

Nasjonal konferanse om bruk av IKT i utdanning og læring

Spillpedagogene: En podcast om spill og digital kultur #10 – om forskning, samarbeid og gamification

Lærerbloggen: Men ville vesten var ikke som før

Lærerbloggen: La læring være læring!

NDLA: Sammensatte tekster

Mitt intervju med Peder Haug

Mitt intervju med Roar Ulvestad

Mitt intervju med Nyskolen

Mitt intervju med Mette Bøe Lyngstad

Mitt intervju med Vibeke Solbue

Mitt intervju med Baste Bruarøy

Mitt intervju med Harriet Bjerrum Nielsen

Mitt intervju med Arne Osland

Mitt intervju med Henrik Asheim

Mitt intervju med Kjell Ove Hauge

Mitt intervju med Agathe Waage

Mitt intervju med Tjalve Madsen

Mitt intervju med Christian Beck

Mitt intervju med Svein Sjøberg

Mitt intervju med Helga Bjørke Harnes

Mitt intervju med Simon Malkenes

Mitt intervju med Hedda Eia Vestad

Mitt intervju med Tone Tellevik Dahl

Mitt intervju med Karl Øyvind Jordell

Mitt intervju med Steffen Handal

Mitt intervju med Hilde Traavik

Mitt intervju med Ingvild Vikingsen Skogestad

Mitt intervju med Arne Klvye

Mitt intervju med Per Ødegaard

Mitt intervju med Astrid Lenvik

Mitt intervju med Terje Pedersen

Mitt intervju med Marta Straume

Mitt intervju med Erik Aarebrot

Mitt intervju med Gunnar Østgaard

15 kommentarer om “LL-84: Halvor Thengs og elevene som ble forfattere”

Legg igjen en kommentar