LL-120: Bjørg Mari Hannås om spesialpedagogiske utfordringer

Hvilken kompetanse skal de som jobber med spesialpedagogiske problemstillinger og spesialundervisning i skolen ha? Er det greit at det mange steder er assistenter som står for disse oppgavene? Hvilke fagkrav setter egentlig PPT til hvem som skal utføre oppleggene de bestemmer at elevene skal ha? Hva vet vi egentlig om dette? Denne episoden er et intervju med Bjørg Mari Hannås, førsteamanuensis ved Nord Universitet, og handler nettopp om disse problemstillingene.

Lenke til episoden på Soundcloud
Lenke til episoden på iTunes
Lenke til episoden på Spotify

Bjørg Mari Hannås hos Nord Universitet

Bok: Pedagogikk, trender og politikk i klasserommet 

Store Norske Leksikon: ADHD

Mitt intervju med Hilde Traavik

Mitt intervju med Baste Bruarøy

Mitt intervju med Christian Beck

Mitt intervju med Helga Bjørke Harnes

Mitt intervju med Astrid Lenvik

Mitt intervju med Marta Straume

Mitt intervju med Gunnar Østgaard

Mitt intervju med Mari-Kristine Morberg og Sunniva Schultze-Florey

Mitt intervu med Trude Havik

Mitt intervju med Kristin Whitehouse

Mitt intervju med Bjarte Furnes

Mitt intervju med Göran Söderlund

2 kommentarer om “LL-120: Bjørg Mari Hannås om spesialpedagogiske utfordringer”

Legg igjen en kommentar