LL-470: Eigil Hole Lønning om reform, retorikk, og skolepolitikk

Hvordan henger retorikk, skolepolitikk og norske skolereformer sammen? Hva ser vi endrer seg i løpet av de siste tiårene og reformene som passer inn i den sammenhengen? hvordan snakker man om skolen? Jeg snakker med stipendiat Eigil Hole Lønning ved Høgskulen på Vestlandet om dette.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Eigil Hole Lønning på HVL

Eigil Hole Lønning på Twitter


Masteroppgave: Kva er problemet? Ein retorisk studie av problemkonstruksjonar bak forskingsbasert lærarutdanning som svar


Mitt intervju med Tom Are Trippestad

Mitt intervju med Svein Sjøberg

Mitt første intervju med Roar Ulvestad

Mitt andre intervju med Simon Malkenes

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Fagbokforlaget og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Fagbokforlaget. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

3 kommentarer om “LL-470: Eigil Hole Lønning om reform, retorikk, og skolepolitikk”

Legg igjen en kommentar