LL-408: Lars Unstad om literacy i KRLE

Hva er det vi særlig må tenke på når vi skal ha fagtekster i KRLE-faget? Hva innebærer det å kunne lese fagstoff i faget? Og hva med andre måter å “lese” på? Hva er særlig viktig å tenke på når det kommer til dette faget? Jeg snakker om literacy i KRLE-faget med førsteamanuensis Lars Unstad ved NTNU for å finne ut mer om dette.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Lars Unstad hos NTNU

Lars Unstad på Twitter


Doktoravhandling: Forstår du det du leser? En fagspesifikk tilnærming til lesing i religionsog livssynsfaget på ungdomstrinnet.


Mitt intervju med Marie von der Lippe

Mitt intervju med Camilla Stabell Jørgensen

Mitt andre intervju med Inge Andersland

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

En kommentar om “LL-408: Lars Unstad om literacy i KRLE”

Legg igjen en kommentar