LL-282: Jørgensen og Aspelund om undervisning om 22. juli

Hvordan skal vi som lærere møte temaet om 22. juli? Hva er det viktig at vi tenker på i den sammenhengen? Hvilke fag tenker vi at dette hører inn under? Jeg snakker med førsteamanuensis Camilla Stabel Jørgensen fra NTNU og seniorrådgiver Ingrid Aspelund fra Wergelandsenteret om undervisningsressursen som er utviklet om 22. juli.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Ingrid Aspelund hos Wergelandsenteret

Ingrid Aspelund på Twitter

Camilla Stabel Jørgensen hos NTNU


Khrono: Lanserer nettressurs for å bidra til undervisning om 22. juli-terroren

Nettressursen

Nettsiden til Sayantani Dasgupta

Aru Shah and the end of time


Mitt intervju med Tore Bjørgo

Mitt intervju med Martin Meggele Sjøen

Mitt første intervju med Camilla Stabel Jørgensen

Mitt intervju med Jørgen Frydnes

Mitt første intervju med Claudia Lenz



Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

2 kommentarer om “LL-282: Jørgensen og Aspelund om undervisning om 22. juli”

Legg igjen en kommentar