LL-596: Rolf Baltzersen om hverandreundervisning

I denne episoden av podkasten, dykker vi ned i temaet hverandreundervisning i lærerutdanningen, basert på boken boken “Effective Use of Collective Peer Teaching in Teacher Education”. Episoden undersøker læringsfordelene ved å la studenter ta på seg lederroller i undervisningen. Dette gir lytterne en grundig forståelse av hvordan kollektiv medundervisning kan revolusjonere måten vi tenker på læring og undervisning. For å lære om dette har jeg snakket med dosent Rolf Baltzersen ved OsloMet.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Rolf Baltzersen hos OsloMet


Bok: Effective Use of Collective Peer Teaching in Teacher Education

Bok: Cultural-Historical Perspectives on Collective Intelligence

Bloomsbury Education and Childhood Studies: Digital Technologies and Online Learning in Primary Education


Mitt intervju med Sølvi Lillejord

Mitt intervju med Eli Smeplass

Mitt intervju med Arne Nikolaisen Jordet

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Fagbokforlaget og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Fagbokforlaget. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

Legg igjen en kommentar