LL-516: Arnstein Follesø om tilpasset opplæring sett fra andre yrkesgrupper i skolen

Hvordan driver vi best med tilpasset opplæring i skolen? Hva kan andre yrkesgrupper bidra med av perspektiver for å lykkes med tilpasset opplæring i skolen? Hvordan lykkes vi med overgangene? Særlig for elever med særlige behov, som elever med autismespekterforstyrrelser? Denne gangen snakker jeg med Arnstein Follesø, som jobber i PPT i Bergen kommune. Vi snakker om alle disse temaene, og hvordan vi bedre kan bygge laget rundt eleven.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Arnstein Follesø hos Bergen kommune

Arnstein Follesø på Instagram


Aarhus kommune: NEST skole

UR: Att skapa en skola för alla


Mitt intervju med Silje Hølland

Mitt intervju med Børhaug og Reindal

Mitt første intervju med Cecilie Udberg-Helle

Mitt intervju med Mona Larssen Kjærvoll

Mitt intervju med Torstein Ulstein Kayser

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Fagbokforlaget og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Fagbokforlaget. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

3 kommentarer om “LL-516: Arnstein Follesø om tilpasset opplæring sett fra andre yrkesgrupper i skolen”

Legg igjen en kommentar