LL-291: Kjersti Lien Holte om lekser og leksebevissthet i “koronaskolen”

Hvordan påvirker korona, hjemmeskole, og hybridskolen leksepraksisen rundt omkring? Hvilke følger får det når elevene er hjemme deler av, eller hele, tiden når det er undervisning? Hvilke effekter får “koronaskolen” på leksepraksisen rundt omkring? Blir skolene mer leksebevisste? Endrer det hva slags lekser vi gir? Jeg snakker med Kjersti Lien Holte, førsteamanuensis ved Høgskolen i Østfold for å finne svar på noen av disse spørsmålene.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Kjersti Lien Holte hos HiØf

Kjersti Lien Holte på Twitter


Utdanningsforskning: 4 kjennetegn på leksebevisste skoler


Mitt første intervju med Kjersti Lien Holte


Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

En kommentar om “LL-291: Kjersti Lien Holte om lekser og leksebevissthet i “koronaskolen””

Legg igjen en kommentar