Hvordan fungerer egentlig FuelBox og hvordan kan det fungere som et verktøy for å bygge relasjoner og trygghet i både klasserom og i fellestiden? Kan det fungere til skoleutvikling? Jeg har tidligere snakket med Anne Sophie Gjems fra FuelBox om nettopp FuelBox. Nå har det gått noen år og de har utviklet seg de også, og vi snakker om hva FuelBox er i dag og hvordan dette verktøyet kan fungere i skolen.
Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster
FuelBox for skoler og barnehager
Mitt første intervju med Solfrid Raknes
Mitt første intervju med Anne Sophie Gjems
Mitt intervju om trygghetssirkelen
Mitt første intervju med Jan Spurkeland
Mitt andre intervju med Jan Spurkeland
Mitt intervju med Louise Klinge
Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall
Abonnér på podkasten:
Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.
Christian Lomsdalen er ph.d-stipendiat ved Universitetet i Bergen etter mange år i den videregående skolen som lektor. Ved siden av dette lager han podkast og leder Human-Etisk Forbund. Han har skrevet læreboken Burde vi det? om profesjonsfaglig etisk kompetanse i skolen. Du finner han også på podkastene Tanketrigger, Frokostkaffen, og PedsexPod. Han er førstegenerasjons bergenser, far og bonusfar til fire, og alltid engasjert. Ateist, feminist og humanist.
En kommentar om “LL-415: Anne Sophie Gjems fra FuelBox om relasjonskompetanse og samtaler”