Hvordan jobber NDLA med digitalisering av læremidler og med fagfornyelsen? Hva legger de vekt på i dette arbeidet og hvordan operasjonaliserer de denne kjempestore oppgaven. Hvilke tips har de til oss når vi skal bruke læremidlene de lager til oss? Jeg snakker med Marthe Moe som er en av de som lager digitale læremidler på NDLA-plattformen for å høre mer om dette.
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Spotify
Intervjuet i iTunes/Podkaster
NDLA: Hva skjer med fagfornyelsen på NDLA?
Mitt intervju med Edelinn Gjerde og Kjetil Evjen
Christian Lomsdalen er ph.d-stipendiat ved Universitetet i Bergen etter mange år i den videregående skolen som lektor. Ved siden av dette lager han podkast og leder Human-Etisk Forbund. Han har skrevet læreboken Burde vi det? om profesjonsfaglig etisk kompetanse i skolen. Du finner han også på podkastene Tanketrigger, Frokostkaffen, og PedsexPod. Han er førstegenerasjons bergenser, far og bonusfar til fire, og alltid engasjert. Ateist, feminist og humanist.
3 kommentarer om “LL-233: NDLA og fagfornyelsen”