LL-392: Lisbeth M. Brevik om evaluering av fagfornyelsen

Hvordan går en frem for å evaluere en stor skolereform? Hva kan det innebære og hva håper man å finne ut? Hvordan gjør man egentlig klasseromsforskning? Jeg snakker denne gangen med professor Lisbeth M. Brevik fra Universitetet i Oslo. Hun leder EDUCATE-prosjektet som er en av evalueringsprosjektene som skal se på fagfornyelsen.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Lisbeth Brevik hos UiO

Lisbeth Brevik på Twitter


UiO: EDUCATE-prosjektet


Mitt intervju med Hanne Riese

Mitt intervju med Marthe Moe

Mitt intervju med Trine Anker

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

En kommentar om “LL-392: Lisbeth M. Brevik om evaluering av fagfornyelsen”

Legg igjen en kommentar