Hva betyr digitaliseringen for den generelle skoleutviklingen? Skiller digitaliseringen seg ut på noen måte i dette feltet? Hva betyr digitaliseringen av skolen for pedagogikken eller for arkitekturen for den saks skyld? Denne ukens intervju er med Erlend Kobro i Lin Education.
Lenke til intervjuet på Soundcloud
Lenke til intervjuet i iTunes
Lenke til intervjuet på Spotify
Erlend Kobro hos Lin Education
Erlend Kobro på Twitter
Lin Education
Lin Education på Twitter
Lærerbloggen: Drit i digitalisering
Computerworld: Lærerne i sentrum for digitaliseringen
Mitt intervju med Medietilsynet
Mitt intervju med Simen Spurkland
Mitt intervju med Nina Bauer Bølgan
Mitt andre intervju med Espen Helgesen
Mitt intervju med Halvor Thengs
Mitt intervju med Terje Pedersen
Mitt intervju med Lilli Røv
Mitt intervju med Odin Hetland Nøsen
Mitt intervju med Ingvild Vikingsen Skogestad
Mitt intervju med Tobias Staaby
Mitt intervju med Fredrik Mørk Røkenes
Christian Lomsdalen er ph.d-stipendiat ved Universitetet i Bergen etter mange år i den videregående skolen som lektor. Ved siden av dette lager han podkast og leder Human-Etisk Forbund. Han har skrevet læreboken Burde vi det? om profesjonsfaglig etisk kompetanse i skolen. Du finner han også på podkastene Tanketrigger, Frokostkaffen, og PedsexPod. Han er førstegenerasjons bergenser, far og bonusfar til fire, og alltid engasjert. Ateist, feminist og humanist.
11 kommentarer om “LL-138: Erlend Kobro om digitalisering og skoleutvikling”