LL-272: Jørgen Moltubak om digital undervisning, improvisasjonskompetanse og sytete lærere

Hvordan er egentlig den digitale hverdagen vi nå finner ute i klasserommene? Hvordan kan vi legge opp til god og digital undervisning, og hvordan må vi endre det vi driver med i det fysiske klasserommet når vi møter de digitale klasserommene? Hva betyr det for undervisningen at noen er tilstede fysisk og noen digitalt? Hvorfor mener han at det er på tide å skape, ikke syte? Jeg snakker med Jørgen Moltubak i dagens episode.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Jørgen Moltubaks hjemmeside

Jørgen Moltubak på Twitter

Gnistrende.net – skoleutvikling og undervisning


Jørgens samleside for bøkene han har gitt ut.

Bok: Gnistrende undervisning:Håndbok i klasseledelse og undervisningdesign

Bok: Gnistrende samarbeid: Håndbok i skoleutvikling for lærere

Bok: Fortellemagi: Kunsten å bruke fortellinger i formidling

Bok: Improvisasjon i klasserommet


Blogg: Tid for å skape, ikke for å syte

Utdanningsnytt: Når ting ikke går etter planen


Mitt intervju med Margrethe Greve-Isdahl

Mitt intervju med Guri Melby

Mitt intervju med Erlend Kobro

Mitt første intervju med Jørgen Moltubak


Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.


2 kommentarer om “LL-272: Jørgen Moltubak om digital undervisning, improvisasjonskompetanse og sytete lærere”

Legg igjen en kommentar