LL-621: Nedim Kasumacic om god og dårlig digital undervisning

Hva innebærer det å gi god digital undervisning og hvordan kan man lykkes med digital undervisning? Hvor kommer motstanden mot digital undervisning fra og hva kan det skyldes? Kan digital undervisning egentlig konkurrere mot fysisk undervisning, eller er det feil spørsmål? Jeg snakker med Nedim Olsson Kasumacic fra NKI Nettstudier om dette.

Episoden på Spotify
Episoden på Soundcloud
Episoden på Apple Podkaster

NKI Nettstudier


Khrono: Realfaglig inkompetanse er en trussel mot demokratiet

Khrono: Fire fundamentale problemer med digital læring

Khrono: Digital eller fysisk læring: Studenten bør ha rett til å velge

Khrono: Et leit og lite inspirerende svar om digitale læringsopplevelser

Khrono: Vi skylder studentene gode digitale lærings­opplevelser


Mitt andre intervju med Simen Spurkland

Min podkastpanel om digital undervisning

Mitt andre intervju med Ingvild Vikingsen Skogestad

Mitt første intervju med Simen Spurkland

Mitt intervju med Amdam og Dyb

Mitt intervju med Brante og Anmarkrud

Mitt intervju med Marie Edin Solheim

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Fagbokforlaget og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Fagbokforlaget. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

Legg igjen en kommentar