LL-395: Firdawsa Ahmed fra Atlas Kompetanse om skole/hjem-samarbeid for personer med kort botid

Hva er særlig viktig når det kommer til skole/hjem-samarbeidet for personer som har kort botid? Hvilke perspektiver bør vi ha med oss i møtet med disse elevene og foreldrene? Hva må vi huske på? Hvordan er kjennskapen til alle de tingene vi som er oppvokst i det norske skolesystemet tar for gitt? Jeg snakker med Firdawsa Ahmed fra Atlas Kompetanse.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Atlas Kompetanse

Atlas Kompetanse på Facebook

Atlas Kompetanse på Instagram


Ferd: Atlas Kompetanse

Reach for a change: Saad Yusuf Hashi & Firdawsa Ahmed


Mitt intervju med Andrianne Skjold og Kristin Fagerheim

Mitt intervju med Reidun Faye

Mitt intervju med Maria Lavik

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

3 kommentarer om “LL-395: Firdawsa Ahmed fra Atlas Kompetanse om skole/hjem-samarbeid for personer med kort botid”

Legg igjen en kommentar