LL-339: David Chelsom Vogt om verdien av kjedsomhet i skolen

Hva gir det oss som mennesker å sitte og se ut av vinduet i klasserommet? Hva gir det oss disse tomrommene med tid innimellom alle de tingene vi gjør? Hvordan kan vi se på digitaliseringen som en trussel for den kjedsomheten, og hva gir kjedsomheten oss? Jeg snakker med filosof og førstelektor ved Universitetet i Bergen, David Chelsom Vogt, om kjedsomhetens plass i skolen.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

David Vogt hos UiB

Real Ones


Bergens Tidende: Frykten for tomrommet


Mitt intervju med Kristoffer Chelsom Vogt


Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

En kommentar om “LL-339: David Chelsom Vogt om verdien av kjedsomhet i skolen”

Legg igjen en kommentar