LL-422: Ingvild Vikingsen Skogestad om den heldigitale skolen, 4 år etter

Hvordan ser den heldigitale skolen ut? Hva innebærer det og hvordan jobber man? Hva tenker man annerledes etter å ha drevet på med digitale læringsmidler i flere år? Hva har endret seg? Hvordan påvirket corona den digitale skolen? I 2018 intervjuet jeg Ingvild Vikingsen Skogestad om den heldigitale skolen, Knappskog skule. Nå 4 år etterpå snakker jeg med henne om igjen for å høre hva hun nå har lært i og av denne prosessen. Vi gjør rett og slett en retake av det første intervjuet.

Intervjuet på Spotify
Intervjuet på Soundcloud
Intervjuet på Apple Podkaster

Digg Læring

Digg Læring på Twitter

Digg Læring på Facebook


Utdanningsnytt: Lærer kan bli årets kommuneprofil


Mitt første intervju med Ingvild Skogestad

Mitt andre intervju med Ingvild Skogestad

Mitt intervju med Tobias Staaby

Mitt intervju med Simen Spurkeland

Mitt intervju med Adrian Talleraas

Lektor Lomsdalens innfall på sosiale media:
Instagram: @lektorlomsdalen
Twitter: @lektorlomsdalen
Bluesky: @lomsdalen.bsky.social
Mastodon: @Lomsdalen@oslo.town
Facebookside: Lektor Lomsdalen
Facebookgruppe: Lektor Lomsdalens innfall


Abonnér på podkasten:

AcastApple PodcastsGoogle PodcastsCastBoxiTunesRSSSoundCloudSpotifyTuneIniHeartRadio


Denne podkastepisoden er reklamestøttet:
Denne podkastepisoden er produsert med støtte fra Cappelen Damm Utdanning og inneholder derfor reklame for en av produktene fra eller tjenestene til Cappelen Damm Utdanning. Les mer om reklame på Lektor Lomsdalens innfall her.

3 kommentarer om “LL-422: Ingvild Vikingsen Skogestad om den heldigitale skolen, 4 år etter”

Legg igjen en kommentar